هادی طاهرخانی ظهر یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار و در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین تاکید کرد: کار خبر و خبررسانی عشق می خواهد و فعالیت در این حوزه جز زحمت و سختی چیزی به همراه ندارد.
این مسئول با بیان اینکه در عصر امروزی و با وجود شانتاژهای خبری شاهد بی انصافی در برخی حوزه ها هستیم، یادآور شد: در فضای زندگی امروزی که هیچ کسی نمی خواهد مورد نقد قرار گیرد کار برای اصحاب رسانه جهت تنویر افکار عمومی روز به روز سخت و سخت تر می شود.
طاهرخانی با اشاره به اینکه اگر جامعه ما نقد پذیر بود بدون شک بسیاری از مشکلات امروز که با آن به نوعی درگیر هستیم رخ نمی داد، تصریح کرد: در این بین چه بسا خبرنگاران اگر در یک جامعه نقد پذیر می توانستند به رسالت حرفه ای خود عمل کنند امروز شاهد بسیاری از تخلف ها و فسادها نبودیم.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های قزوین در پایان به برگزاری دومین نمایشگاه اکسپو استان پس از 12 سال اشاره کرد و گفت: فروش 2 میلیارد ریالی آثار هنرمندان استان ما را بر آن داشت تا از این پس به سمت برپایی برخی نمایشگاه های خاص مانند مطبوعات و رسانه که جای آن این روزها در قزوین بسیار خالی است، برویم.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین در این دیدار اظهار داشت: یکی از برنامه های جالب شرکت نمایشگاه های استان برپایی نمایشگاه اکسپو بود که با استقبال فراوان مردم و هنردوستان روبرو شد.
علی حیدر شاه حسینی، نمایشگاه ها را قلب تپنده شهرها دانست و افزود: ایرنا، به عنوان خبرگزاری رسمی تاکنون در تولید و توزیع اخبار مربوط به این حوزه نقش به سزایی داشته و از این پس هم آماده پوشش دادن تمامی خبرهای مربوط به برپایی آن است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.