عادله مهرابی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: با توجه به نشست اخیر اصحاب رسانه قزوین با شهردار به مناسبت روز خبرنگار و درخواست آنان درخصوص رسیدگی به مشکل 10 ساله تعاونی مسکن مطبوعات این قشر، اعلام آمادگی کردیم تا ضمن بررسی مسایل و مشکلات پیش رو دغدغه چند ساله خبرنگاران را با کمک شورای اسلامی شهر مرتفع کنیم.
وی ادامه داد: خبرنگاران در این نشست همچنین درخواست تخصیص قطعه ای در بهشت فاطمه (س) قزوین همانند قطعه هنرمندان را برای خود خواستار شدند که در این رابطه نیز قول مساعد داده شد تا ضمن ارائه این طرح به شورای اسلامی شهر و در صورت تصویب اعضا، مکانی برای اصحاب رسانه اختصاص داده شود.
مهرابی اضافه کرد: با توجه به نقش انکار ناپذیر اصحاب رسانه در افکار عمومی جامعه، مدیریت شهری از آرا و نظرات این قشر در برخی حوزه ها می تواند استفاده کند.
به گفته وی، فرهنگ سازی در خصوص استفاده از دوچرخه، احیای باغستان سنتی قزوین، ایجاد خانه هنرمندان و مطبوعات و پرداختن به شاخصه های توسعه فرهنگی شهر مانند احداث سالن تئاتر از جمله اموری است که می توان با یاری جستن از توانمندی و ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه نسبت به ایجاد آنها اقدام کرد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.