به گزارش ایرنا، عباس علایی مقدم روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار و در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین، افزود: در بازی های آسیایی 2010 گوانجو چین تنها 2 نماینده و در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی نیز چهار ورزشکار از این استان در تیم های ملی حضور داشتند.
به گفته وی، با تلاس های ضورت گرفته و برنامه ریزی های به عمل آمده از پیش، استان قزوین در بازی های 2018 جاکارتای اندونزی صاحب 12 ورزشکار است.
علایی مقدم ادامه داد: امروز با تلاش های صورت گرفته قزوین در تیپ سه ورزش کشور با استان های تیپ یک مانند گیلان همطراز بوده و علاوه بر اعزام 12 ورزشکار و مربی به بازی های آسیایی، 6 ورزشکار را نیز به بازی های پارآسیایی 2018 جاکارتا اعزام می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین یادآور شد: این استان دارای 90 ملی پوش در اردوی تیم های ملی است که تنها 10 ورزشکار به همراه 2 مربی برای حضور در بازی های آسیایی انتخاب شده اند.
این مسئول ورزشی در پایان ضمن قدردانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان، تاکید کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از اهمیت بسیاری بالایی است که خوشبختانه ایرنای مرکز قزوین در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.