به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین عابدینی روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین، امانتداری را یکی از ویژگی های مهم حرفه ای خبرنگاری دانست و افزود: اصحاب رسانه با رعایت اصل امانت می توانند خدمات خود را ارائه دهند و در غیر این صورت کار آنها مفید نبوده و به جامعه اسلامی نیز آسیب می زنند.
نماینده امام جمعه قزوین در ادامه پایه و اساس کار خبرنگاری را اطلاع رسانی و آگاهی بخشیدن به آحاد جامعه دانست و ادامه داد: اصحاب رسانه باید دارای بصیرت بوده و با شناخت راه درست و خبر رسانی صحیح بتوانند به هدایت جامعه کمک کنند.
وی، امید آفرینی را یکی از وظایف مهم خبرنگاران برشمرد و گفت: اصحاب رسانه باید این اصل مهم را در شرایط کنونی که دشمن تلاش دارد تا با هجمه های تبلیغاتی جامعه را از نظام جمهوری اسلامی مایوس کند، بیش از پیش رعایت کنند.
حجت الاسلام عابدینی در ادامه یاد و خاطره شهید صارمی، خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامی داشت و از زحمات خبرنگاران این رسانه قدردانی کرد و گفت: این رسانه اخبار خود را به موقع و صحیح و با رعایت اصل امانت و صداقت تحویل جامعه می دهد.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.