به گزارش ایرنا، معصومه مرادیان روز شنبه در نشست کمیته کارآفرینی و اشتغال شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان استان قزوین افزود: این کمیته در راستای پیشبرد اهداف حوزه اشتغال و کارآفرینی، شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین و کمیته اشتغال و کارآفرینی بانوان قزوین را به ریاست کانون زنان بازرگان استان تشکیل داده است.
وی اظهار داشت: و با بهره گیری از تجارب تولید کنندگان فعال به عنوان اعضای هیات رئیسه این شورا درصدد رسیدگی به مشکلات و تسهیل گری جهت رفع موانع تولید و اشتغال بانوان تولید کننده و فعال اقتصادی استان هستیم.
این مسئول افزود: شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان استان به دنبال آن است که تاثیرات عملی در حوزه اشتغال و کارآفرینی زنان ایجاد کند.
مرادیان با اشاره به تشکیل کمیته های مختلف حقوقی، رسانه ، سلامت و کارآفرینی در ذیل این شورا، کمیته کارآفرینی و اشتغال را فعال ترین بخش این شورا عنوان کرد که اقدامات آن چنان چشمگیر و اثرگذار بوده که بسیاری از توجهات را به خود جلب کرده و تاثیرات آن قابل لمس است.
مشاور استاندار قزوین ادامه داد: این شورا برای تحقق اهداف خود با تسهیل گری و برون سپاری فعالیت ها که مورد توجه تمام فعالان حوزه زنان است تلاش می کند تا امور بانوان در هرکدام از ابعاد و عرصه ها هرچه پررنگ تر و با سرعت بیشتر محقق شود.
این مسئول یادآور شد: اهداف این حوزه بلند مدت است و علاقه مندیم با هم افزایی در کنار یکدیگر بسیاری از مسایل را خارج از پروسه های اداری طی کنیم.
مرادیان افزود: با فعالیت کمیته های مختلف شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان و در راس آن کمیته کارآفرینی و اشتغال ارتباطات زیادی با فعالان حوزه زنان حتی مردانی که تمایل زیادی به پبشبرد اهداف و اعتلای جایگاه بانوان دارند، شکل گرفته است.
رییس کمیته کارآفرینی و اشتغال بانوان نیز در این نشست گفت: بر اساس توافق صورت گرفته از این پس کانون زنان بازرگان و کمیته کارآفرینی شورای توسعه و تعاون بانوان به صورت مشترک اقدامات لازم را در راستای توانمندسازی، ارتقا و کمک به رفع موانع بانوان کارآفرین و بازرگان استان به عمل می آورند.
فاطمه غفوری افزود: در همین راستا شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی بانوان فعال استان و سپس تشکیل کمیسیون های تخصصی می کند.
وی اضافه کرد: از همه بانوان فعال استان درخواسته شده است که جهت تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان فعال در عرصه های اقتصادی، تولیدی و صنعتی اقدام به ثبت نام کنند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.