به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اشتغال استان، افزود: تسهیلات روستایی برای مردم در نظر گرفته شده که با توجه به نرخ پایین سود آن، مسئولان موظف به اطلاع رسانی در بین روستاییان جهت برخورداری از آن هستند.
این مسئول ادامه داد: مدیران ارشد بانک ها در استان نیز وظیفه دارند تا مدیران روسای شعب خود را در جهت ضرورت تخصیص این اعتبارات به منظور جلوگیری از توقف چرخه تولید، توجیه کنند.
حبیبی با بیان اینکه پرداخت اعتبارات یاد شده تا سقف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیازی به تایید کمیته فنی ندارد، اضافه کرد: طرح هایی که فراتر از این میزان احتیاج داشته باشند باید با تایید شورای فنی باشد و هیچ گونه محدودیتی نیز در این زمینه وجود ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: پایان مرداد ماه جاری تمامی دستگاه ها و بانک های عامل باید گزارش خود را در خصوص میزان تخصیص تسهیلات روستایی و طرح های اشتغالزایی خود را به استانداری ارائه داده تا تصمیم گیری های بعدی از سوی نماینده قوه مجریه در این استان به عمل آید.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: از ابتدای امسال 408 میلیارد ریال به متقاضیان و کارآفرینان استان پرداخت شده که با این میزان اعتبار زمینه اشتغال یک هزار 94 نفر در استان فرآهم شده است.
مسعود بابایی ادامه داد: شهرستان قزوین با 150 میلیارد ریال بیشتر میزان پرداختی را در حوزه تسهیلات و ایجاد اشتغال روستایی داشته است.
وی در پایان تاکید کرد: جهاد کشاورزی نیز با 220 میلیارد ریال بیشترین میزان پرداخت تسهیلات را در بین دستگاه ها به خود اختصاص داده که منجر به اشتغال 551 نفر شده است.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.