فرشید گرامی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نهاده های دامی شامل ذرت، سویا و جو بوده اند.
به گفته وی این میزان نهاده ها عمدتا در تیر ماه امسال در راستای تنظیم بازار دام و طیور و نهاده های مربوط به آن به اتحادیه ها و تعاونی ها برای توزیع بین دامداران قزوینی ارایه شده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین یادآور شد: حمایت از تدوام و استمرار تولید گوشت قرمز و سفید با کمک به تامین نهاده های مورد نیاز این بخش در مواقع لازم از ماموریت های این دستگاه که زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی به فعالیت می پردازد، است.
گرامی پور در ادامه با اشاره به آغاز عرضه مرغ منجمد به قیمت مصوب دولتی با هدف تنظیم بازار در قزوین از روز گذشته،اظهار داشت: در خصوص این محصول از ذخایر کافی برخوردار هستیم و تا هر زمان که نیاز باشد کار توزیع مرغ در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف استان ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: شهروندان خرید این نوع گوشت را باید از فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف که با بنر و اطلاعیه در داخل فروشگاه معرفی و مجاز به فروش مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی هستند، انجام دهند.
هرگاه قیمت گوشت سفید (مرغ) و قرمز کاهش و یا افزایش یافته به شکلی که تولیدکنندگان یا مصرف کنندگان دچار مشکل و آسیب شوند، اداره کل پشتیبانی امور دام وارد عمل شده و با خرید و یا عرضه گوشت بازار را تنظیم و در راستای تعادل سازی قیمت ها اقدام می کند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.