ساسان کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارواند فرهنگی خادمان امام رضا (ع) با هفت نفر از خادمان و روحانیان آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت به استان قزوین سفر کرده است.
وی اضافه کرد: حضور در روستاها و مناطق دور افتاده استان قزوین شامل الموت، طارم سفلی و شهرستان های آبیک، بویین زهرا و آوج از جمله برنامه های اجرا شده طی این مدت بوده اند.
این مسئول فرهنگی همچنین گفت: حضور در کانون اصلاح تربیتی زندان، دیدار با مدیران کل دادگستری استان، دیدار با مردم روستاهای یحیی آباد، نرجه و تاکستان، دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و حضور در بیمارستان ها از جمله برنامه های اجرا شده این کاروان است.
وی اضافه کرد: دیدار با کشاورزان، دامداران و صنعتگران استان، شرکت در نماز جمعه، حضور در مرکز ایتام و کودکان بی‌سرپرست، حضور در دانشگاه آزاد اسلامی و دیدار با دانشجویان از دیگر برنامه های پیش بینی شده سفیران رضوی در استان قزوین است.
این مسئول افزود: حضور در مراسم خطبه خوانی و تعویض پرچم گنبد امامزاده حسین(ع)، دیدار با امام جمعه شهر‌های آبیک و محمدیه، حضور در برنامه شب های شیدایی مرکز صدا و سیمای استان، شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده و حضور در ویژه برنامه آیین بزرگداشت و نکوداشت حضرت حسین بن علی بن موسی الرضا (ع) از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در استان قزوین به شمار می رود.
وی همچنین گفت: اعضای این کاروان در ادامه برنامه های خود فردا با استاندار قزوین دیدار می کنند.
این مسئول گفت: طرح جشن های مردمی زیر سایه خورشید 11 سال است که به صورت همزمان با دهه کرامت در سراسر کشور اجرا می شود.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.