در بخشی از این گزارش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفته است: راه اندازی قطار شهری در قزوین به عنوان یکی از مصوبات جامع حمل و نقل و ترافیک در وزارت کشور پذیرفته شده و مورد موافقت وزارت راه و شهرسازی نیز قرار گرفته است.
وهاب میزانی افزوده است: از این پس بناست شرکت چینی مطالعات را تکمیل کند و امور مربوط به مطالعه، طراحی و اجرای طرح را به انجام رساند.
وی گفته است: 20 درصد سفرهای شهری در قزوین با ناوگان اتوبوسرانی انجام می شود که 250 دستگاه اتوبوس دارد و هم اکنون عملا 200 دستگاه آن فعال است، اما 80 درصد باقی مانده این سفرها با 150 هزار دستگاه وسیله نقلیه دیگر صورت می گیرد بنابراین وسایل نقلیه انبوه بر می تواند در کاهش زمان سفر و دسترسی های بهتر موثر باشد.
در ستون یادداشت مدیرمسئول نیز، امیر رجبی در نخستین شماره از انتشار این هفته نامه از زمان تصدی خود با تیتر پیام شهر صدای شهروندان قزوینی، نوشته است: پیام شهر به عنوان رسانه وابسته به شهرداری قزوین براساس سیاست های جدید مدیران شهری، سعی دارد تحولی اساسی در حوزه فعالیت خود ایجاد کند و در این راستا نمی خواهد بولتن باشد، بلکه می خواهد به یک هفته نامه قابل اعتنا در فضای رسانه ای تبدیل شود تا شهروندان را از حقوق خود آگاه کند.
مدیرمسئول پیام شهر ادامه داده است: این هدف محقق نمی شود مگر آنکه گردانندگان کهن شهر قزوین، به توسعه متوازن بیاندیشند که شهروند خلاق و آگاه از لوازم آن است، از این رو مدیریت شهری باید بیش از پیش توجه به ارتقای فرهنگ و آگاهی شهروندان را به حقوق و مسئولیت های خود در دستور کار قرار دهد.
سخنان شهردار قزوین در برنامه بی حاشیه تلویزیون با تیتر تخریب بافت های تاریخی به صلاح شهروندان نیست، گفت و گو با مژگان خدادادی عضو تیم ملی بسکتبال بانوان، گزارش فوتبال با طعم طبیعت به مناسبت تماشای رقابت های فوتبال جام جهانی در سینما تابستانه و فرهنگ و ورزش، پادزهر خمودگی قزوین به منظور افزایش نشاط و تحرک اجتماعی از دیگر مطالب این شماره پیام شهر است.
هفته نامه پیام شهر نشریه رسمی شهرداری قزوین است که با مدیرمسئولی امیر رجبی منتشر می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.