به گزارش ایرنا، مریم بیدخام روز پنجشنبه در جلسه ستاد استانی دوره آموزشی آموزگاران پایه که در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، افزود: امروزه نشاط اجتماعی یکی از مهم‌ترین نیازهای جوامع بشری است چرا که با توجه به زندگی آپارتمان نشینی و فقر حرکتی، افراد کمتر فرصت اندیشیدن به خود و فعالیت های ورزشی را دارند و به‌ همین خاطر مستعد افسردگی‌ نیز هستند.
وی اضافه کرد: بنابراین اجرای این گونه طرح ها برای دانش آموزان از مقاطع پایین تر می تواند باعث ایجاد شادی و نشاط، کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت سطح رضایتمندی در بین مردم و در نهایت توسعه پویایی و نشاط در جامعه شود.
بیدخام با اشاره به اینکه در اسلام ‌‌‌نشاط و شادی همواره مورد تاکید قرار گرفته، هدف از این دوره آموزشی را توسعه نشاط و سلامتی به خصوص برای آموزگاران مقطع پایه و دانش آموزان دختر عنوان کرد و توجه به این امر را در مقطع ابتدایی و سال های آغاز زندگی ضروری دانست.
وی، افزایش انس و علاقه دانش آموزان به مدرسه و محتوای درسی، افزایش توانمندی آموزگاران پایه مدارس ابتدایی دخترانه به منظور تدریس مطلوب و کیفی درس تربیت بدنی را از مزیت های این طرح دانست و یادآور شد: باید بتوانیم با برنامه ریزی مطلوب به اهداف مذکور دست پیدا کنیم.
در پایان مقرر شد با تمهید مقدمات لازم، این طرح از نیمه اول مرداد ماه آغاز شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.