مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین درحاشیه مراسم گشایش این نمایشگاهها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری این نمایشگاه برای دومین بار با رویکرد خرید کالای ایرانی و تقویت تولیدات و معرفی توانمندی های کشور در قزوین برپا شده است .
هادی طاهرخانی افزود: این نمایشگاه به مدت پنج روز با حضور بیش 90 واحد تولید کننده و عرضه کننده در فضایی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه ها دایر می باشد.
وی اظهار کرد : برپایی اینگونه نمایشگاهها دستیابی به رشد اقتصادی، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی را به دنبال خواهد داشت .
به گفته وی همچنین این نمایشگاه بستر مناسبی برای معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات بوده و زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می سازد.
طاهرخانی یادآور شد: این نمایشگاه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.
وی افزود: همچنین با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، اولین نمایشگاه 'دُر ماندگار' برای عرضه و معرفی محصولات فرهنگی مرتبط با این موضوع گشایش یافت.
7390/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.