علی فرخزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بیمارستان سجادیه که ساخت آن از ابتدای سال جاری طی تفاهم نامه ای سه جانبه بین دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی و موسسه خیریه سجادیه در مهرگان آغاز شده بود هم اکنون به علت ثبت نشدن آن در سامانه وزارت بهداشت متوقف شده است.
وی اضافه کرد: با امضای این تفاهم نامه زمین مورد نظر برای ساخت به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و ساخت آن آغاز شد اما پس از مدتی یکی از مراجع نظارتی استان 2ایراد به آن وارد کرد.
فرخزاد ادامه داد: در ایراد این مرجع نظارتی اعلام شده که قرارداد بیمارستان در سامانه وزارت بهداشت ثبت نشده و همچنین موسسه سجادیه در واقع از خیریه به شرکت خصوصی تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در تفاهم نامه ساخت این بیمارستان قید شده که گرچه توسط موسسه خیریه احداث می شود اما تعرفه آن کاملا دولتی خواهد بود.
معاون استاندار با بیان اینکه به محض برطرف شدن نواقص مطرح شده، کار ساخت بیمارستان از سر گرفته می شود افزود:استان قزوین آنچه که لازم بود برای ساخت این بیمارستان انجام داده و بقیه کار بر عهده خود موسسه است که این بیمارستان را در سامانه ثبت کند.
عملیات احداث بیمارستان 160 تختخوابی سجادیه با سرمایه گذاری شرکت بین المللی بیمارستان سازی و داروسازی سجادیه در ناحیه شهری مهرگان شهرستان البرز روز 28 فروردین ماه با حضور دکتر ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.
6012/7388
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.