به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ نصرالله بیگلری بعدازظهر چهارشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک مورد برخورد موتورسیکلت با موانع کنار جاده ای در مسیر قدیم قزوین-تهران، حوالی سه راهی زیاران، عوامل پلیس راه و انتظامی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.
وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین با موانع کنار جاده برخورد و هر 2 سرنشین آن بر اثر شدت جراحت های وارد شده جان خود را از دست داده اند.
به گفته سرهنگ بیگلری، براساس اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه سر پیچ از جانب راکب موتورسیکلت بوده است.
رئیس پلیس راه قزوین با اشاره به حادثه دوم، افزود: با وقوع یک مورد واژگونی خودرو در کیلومتر 4 جاده زیاران بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
این مسئول انتظامی اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید به علت بی توجهی در سرعت مجاز واژگون و راننده آن فوت و سه سرنشین دیگر نیز مجروح و به مراکز درمانی اعزام شده اند.
سرهنگ بیگلری یادآور شد: رانندگان هنگام رانندگی ضمن رعایت سرعت مجاز، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی باید خودداری کنند.

** کشف بیش از 6 کیلوگرم تریاک در آبیک
فرمانده انتظامی آبیک از کشف 6 کیلو و 450 گرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس در این رابطه یک سوداگر مرگ را نیز دستگیر کرد.
سرهنگ مجید حسنوند در این رابطه افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر آبیک پس از کسب اطلاع مبنی بر ورود مقادیری موادمخدر از تهران به این شهرستان، موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه پلیس پس از بررسی صحت و سقم موضوع، یادآور شد: ماموران آبیک با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان موفق شدند خودروی حامل مواد را شناسایی و آن را متوقف سازند.
سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با هوشیاری پلیس 6 کیلو و 450 گرم موادمخدر از نوع تریاک از داخل خودرو متوقف شده کشف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.
این مقام انتظامی در پایان ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع موادمخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.