مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین سه شنبه شب در خصوص این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس فراخوان جشنواره کشوری عفاف وحجاب، بانوان فعال در رسانه های جمعی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
محمد کشاورز افزود: این جشنواره با رویکرد گرامی داشت قیام مسجد گوهرشاد و یادآوری کشتاربی رحمانه 2 هزار نفراز مردم بی گناه توسط ماموران رضاخان پهلوی و مبارزه مردم آن زمان برای حفظ حجاب برگزار می شود.
وی با بیان اینکه علاقه مندان خواهر فعال در حوزه رسانه استان قزوین می توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: مهلت ارسال آثار منتشر شده تا 25 تیرماه سال جاری است و به آثار برتر جوایزی اهدا می شود.
کشاورز همچنین گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در موضوعات مختلف شامل نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب های اجتماعی، آسیب شناسی حجاب زنان در عصر حاضر، حجاب و عفاف از منظر قرآن،روایات وادیان مختلف، حجاب از منظر روان شناسی، کنترل نگاه مردان در جامعه و تاثیر آن بر انتخاب پوشش زنان، ارتباط پوشش با سلامت جامعه، خانواده،فرزندان و آرامش فرد، اثرات بدپوششی بر سلامت روانی شهروندان و فلسفه حقیقی پوشش و حجاب به سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند.
این مسئول همچنین گفت: آثار ارائه شده به این جشنواره در قالب گزارش، مستند، مقاله وعکس صرفا باید در تیرماه سال جاری در یکی از نشریات، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قزوین منتشر شده باشد.
21 تیرماه سالروز کشتار مردم متحصن در مسجد گوهرشاد مشهد به نام روز ملی حجاب و عفاف نام گذاری شده است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.