به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی عصر دوشنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران در استانداری قزوین برگزار شد افزود: هر برنامه ای که برای قطع آب و برق در دستور کار قرار می گیرد به مردم اعلام شود تا مردم بدانند حداقل به اندازه نیاز خود آب را ذخیره کنند و برای برق نیز اطلاع داشته باشند.
وی ادامه داد: مشکل آب و برق در کشور به دو علت کاهش بارندگی و گرمای هوا ایجاد شده است و مشکل فنی جدی در این زمینه وجود ندارد که باید با مدیریت مناسب، این دوره را سپری کنیم.
وی افزود:به طور کلی باید برق و آب مکان هایی قطع شوند که فشار آنها به دولت و ادارات وارد شود و به صنایع و بیمارستان ها و مردم فشار وارد نشود.
استاندار گفت: دستگاه هایی که افزایش مصرف برق را داشته باشند با آنها برخورد خواهد شد و این امردستور رئیس جمهور است که اجرایی خواهد شد.
وی افزود: علت کمبود آب و برق نیز از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسانده شود و فرهنگ سازی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق موظف است در زمان پخش فوتبال برق را قطع نکند وشهرداریها آبیاری فضای سبز را از 10 شب تا 6 صبح انجام دهند.
زاهدی ادامه داد: شهرک انرژی را به زودی در استان راه اندازی می کنیم که از پراکندگی مجوزهای احداث نیروگاه ها جلوگیری کرده و تمامی مجوزهای زیر 50 مگاوات در آنجا مستقر می شوند.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.