به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی قزوین، سرهنگ رسول فراهانی عصر پنجشنبه افزود: ماموران پلیس آگاهی تاکستان پس از کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان سید جمال الدین تاکستان بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.
وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که 2 برادر که به خاطر مسائل مالی با فردی در حال مشاجره بودند با هم درگیر و شخص سوم به وسیله چاقو 2 برادر را مجروح که به دلیل اصابت چاقو به نقاط حساس یکی از آنان به قتل رسیده و متهم متواری می شود.
فرمانده انتظامی تاکستان افرود: ماموران اداره آگاهی تاکستان بلافاصله با تشکیل کارگروهی شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار داده و پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی، پلیسی و تحقیقات میدانی و شواهد و قرائن موجود متهم را در کمتر از 2 ساعت که در منزل یکی از بستگانش مخفی شده بود و قصد فرار به استان های غربی کشور را داشت شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ فراهانی در پایان تصریح کرد: با توجه به وجود قرائن و دلایل بزه ارتکابی،متهم در تحقیقات و بازجویی فنی پلیس به قتل جوان 28 ساله اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شد.
شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.