به گزارش ایرنا، این مراسم به مناسبت سالروز ترور نافرجام و وقیحانه به جان رهبر معظم انقلاب در حادثه تروریستی ششم تیر ماه سال 60 از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در این مراسم ضمن بازخوانی وقایع ششم تیرماه سال 60، گفت: دشمنان نظام به همراهی منافقان کوردل در ادامه عملیات های بمب گذاری و شهادت مردم مومن و انقلابی، درصدد شهادت مقام معظم رهبری در مسجد جامع ابوذر تهران برآمدند.
وی ادامه داد: در آن حادثه خوشبختانه امام جمعه محبوب آن زمان تهران و نماینده حضرت امام (ره) در شورای عالی دفاع از این سوء قصد جان سالم به در برده و بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.
وی ادامه داد: مردم انقلابی ما در آن زمان با حفظ هوشیاری و بصیرت خود در خنثی سازی و توطئه های دشمنان و منافقان کوردل موفق عمل کردند و امروز نیز همانند آن روزها باید با حفظ موقعیت خود، باز هم دشمنان انقلاب را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم.
آئین شکرگزاری سلامتی رهبر معظم انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، روحانیون، مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم مومن و همیشه در صحنه قزوین در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.