به گزارش ایرنا، عباس علایی مقدم روز چهارشنبه در مجمع سالانه هیات انجمن های ورزشی قزوین افزود: بررسی وضعیت هیات شهرستان ها و تقویم مالی آنها نقش خوبی برای رشد و تعالی ورزش شهرستان ها ایفا خواهد کرد که این مهم باید به صورت مستمر صورت گیرد.
وی اظهار کرد: نیروی سازمان یافته گواه فعالیت هیات ها است بنابراین کمیته ها باید در این خصوص و نیز ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت بعد همگانی ورزش در جامعه اقدام کنند.
وی اظهار کرد: 11 ورزشکار استان برای حضور در دور جدید بازی های آسیایی حائز صلاحیت هستند که این رقم هفت نفر بیشتر از دوره قبل است.
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین گفت: برای مسابقات آسیایی 2018 حضور حداقل هشت ورزشکار قزوینی در کاروان ورزشی ایران برنامه ریزی شده بود که تاکنون حضور 6 ورزشکار در این بازی ها قطعی شده است.
علائی مقدم گفت: امیدواریم در بازی آسیایی و پارآسیایی 15 نفر نماینده شایسته از استان داشته باشیم که مدال های خوش رنگی را برای استان به ارمغان بیاورند.
مدیر کل ورزش و جوانان قزوین گفت: درخشش ها نشان می دهد قزوین ظرفیت های خوبی در رشته های مختلف ورزشی دارد که باید از آن بهره برداری لازم را داشت.
این مسئول ورزشی افزود: کاروان ورزشی ایران به همراه ورزشکاران قزوینی از 27 مرداد سال جاری در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور می یابد که بعد از مسابقات المپیک از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سال 97 در عرصه ورزش اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد که می توان به لیگ جهانی والیبال و جام جهانی فوتبال اشاره کرد که با حضور 2 ورزشکار قزوینی برگزار شدند.

**مربیان رشته های دارت و طناب کشی در استان آموزش داده شوند
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان نیز در این نشست گفت: طی 2 سال اخیر با حمایتهای مدیر کل ورزش استان تحول خوبی در این هیات ایجاد شده که برگزاری 2 دوره مسابقات المپیاد کارکنان دولت در رشته های دارت و طناب کشی در استان و حضور چندین ورزشکار در رشته سپک تاکرا در اردوهای ملی گواه این مدعاست.
افسانه حسن نایبی افزود:قزوین در سال گذشته میزبانی اردوهای ورزشی سپک تاکرا، فلوربال ومسابقات المپیاد دهگانه را در سطح شهرستان ها داشت و در سال جاری نیز میزبانی مسابقات رشته های طناب کشی و دارت را قبول خواهد کرد.
وی افزود: صدور مجوز آموزش مربیگری و داوری رشته های دارت و طناب کشی در استان از جمله درخواست های استان از فدراسیون است چون برگزاری مسابقات انتخابی و المپیاد و قهرمانی کشور نیاز به حضور مربیان بومی را کاملا توجیه می کند.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.