منوچهر حبیبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات 150 میلیون ریالی بوده و با نرخ سود چهار درصد و با بازپرداخت پنج ساله در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه بیشترین میزان ارایه تسهیلات ازدواج در استان مربوط به بانک های ملی، ملت،تجارت و سپه بوده است،یادآور شد: سال گذشته نیز 17هزار فقره تسهیلات ازدواج در استان که برای هر زوج 100 میلیون ریال بود به متقاضیان پرداخت شد.
حبیبی اظهار داشت: در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج مشکل خاصی در بانک های استان وجود ندارد و متقاضیان بدون نوبت خاص و وقفه طولانی وام های خود را دریافت می کنند.

**بانک ها از سخت گیری بی مورد برای پرداخت وام ازدواج بپرهیزند
وی با تاکید بر اینکه بانک ها باید در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان از مانع تراشی و سخت گیری های بی مورد در خصوص ضامن بپرهیزند،اظهار داشت: تسهیلات 150میلیون ریالی و پایین تر به یک ضامن نیازمند است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه این تسهیلات محرکی برای ازدواج جوانان به شمار می رود،گفت: بانک ها در پرداخت این تسهیلات باید دستورالعمل هایی که بانک مرکزی به آنها ابلاغ کرده تا جوانان با شرایط آسان این نوع وام ها را دریافت نمایند، اجرا کنند در غیر این صورت دچار تخلف شده و با آنها برخورد می شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.