به گزارش ایرنا به نقل از مرکز فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری روز پنجشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در محور آزاد راه 'قزوین - زنجان' واقع در کیلومتر 34 باند جنوبی ، عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.
رییس پلیس راه استان قزوین اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه خودروی ریو با گاردریل برخورد کرده است که در اثر این حادثه متاسفانه سرنشین خودرو فوت و راننده نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه عدم توجه به جلوی راننده خودروی سواری ریو بوده است.
سرهنگ بیگلری افزود: در حاثه ای دیگر در کیلومتر 35 محور بویین زهرا-ساوه بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی رنو ساندرو با یک دستگاه کشنده اینترناش برخورد که سرنشین خودروی سواری به دلیل شدت جراحات وارد شده فوت کرد.
سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه عبور از محل ممنوع از سوی راننده سواری رنو ساندور علت بروز حادثه بوده است، در پایان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
بی توجهی به جلو بیشترین علت تصادف های رانندگی در استان قزوین به شمار می رود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.