مریم بهروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، وضعیت جوی استان تا سه روز آینده همچنان ناپایدار خواهد بود.
وی اضافه کرد: امروز در ارتفاعات استان رگبار پراکنده و در ساعات بعدازظهر نیز علاوه بر افزایش ابر، در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: وزش بادهای امروز و فردا در سطح استان به صورت شمالی بوده و به لحاظ دمایی نیز از روز پنجشنبه شاهد روند افزایش تدریجی دما خواهیم بود.
وی، بیشترین بارش باران را مربوط به شهر معلم کلایه با 4.8 میلی متر دانست و افزود: بارش های روز گذشته میزان بارش ها در سال زراعی امسال استان را به 255 میلی متر افزایش داد.
بهروزی یادآور شد: در شبانه روز گذشته آوج با 8 و آبیک و بوئین زهرا با 31 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق این استان بودند.
وی افزود: دمای شهر قزوین نیز در این مدت 12 تا 30 درجه سانتی گراد در نوسان گزارش شده است.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.