به گزارش ایرنا آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه شهر قزوین افزود:یقین داریم که خداوند پیروزی مسلمانان و نابودی اسراییل را در آینده ای نزدیک محقق می کند.
وی اضافه کرد:در قرآن کریم خداوند دهها ویژگی ناپسند برای رژیم های منحوسی چون اسراییل برشمرده و قساوت و شقاوت آنها و حامیان آنها را یادآور شده است.
آیت الله عابدینی ادامه داد: کشورهای اروپایی هم تا آنجا که منافع اقتصادی آنها با اسراییل مشترک است از آن حمایت می کنند وگرنه رفیق وفاداری برای این رژیم غاصب نخواهند بود.
وی گفت:این حجم از محاصره های اقتصادی علیه بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران نیز خود یکی از صفات یهودیان است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است تا با این کار مقاومت ملت ها را از بین ببرند در حالیکه خداوند وعده پیروزی ملت های مظلوم و انتقام خون های به ناحق ریخته شده را به بندگان خود داده است.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد:مشت آهنین یک میلیارد و 800میلیون مسلمان در جهان و صبر و شکیبایی به طور قطع ما را به پیروزی خواهد رساند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: امروز اسراییل بر خلاف گذشته که به دنبال گستره جغرافیایی وسیعی برای خود بود ناامید از این اهداف شده است و سرمایه گذاری زیادی می کند تا دور خود یک دیوار بکشد.
خطیب جمعه قزوین در بخش دیگری از خطبه ها با آرزوی قبولی طاعات مسلمانان در ماه مبارک رمضان گفت:
فضای معنوی و ایمانی شب های قدر در مساجد و امام زادگان نشان داد که مردم و جوانان ما فارغ از نحوه پوشش خود معتقد و محتاج قرآن و ائمه است بنابراین، این موضوع فرصتی است تا با احترام به جوانان خود آنها را تکریم کنیم.
امام جمعه قزوین همچنین در ادامه به خسارت های سرمازدگی به محصولات کشاورزان اشاره کرد و از مسئولان خواستار کمک و حمایت از این قشر شد.
وی در ادامه سالروز شهادت آیت الله سعیدی محدث و اندیشمند بزرگ و مجاهد انقلابی را تسلیت گفت.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.