به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ حسین علیان نژادی روز پنجشنبه افزود: به دنبال وقوع سرقت 100 راس گوسفند در روستای موین از توابع بخش دشتابی شهرستان بوئین زهرا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی بوئین زهرا با انجام اقدام های اطلاعاتی و تحقیقات لازم به 2 سارق سابقه دار مظنون و آنان را تحت تعقیب و رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.
این مقام انتظامی یادآور شد: پلیس با استفاده از منابع اطلاعاتی و تعقیب متهمان متوجه شد که سارقان مورد نظر قصد سرقت از یک واحد دامداری در روستای شاهین تپه از توابع بخش دشتابی را دارند.
به گفته سرهنگ علیان نژادی، پلیس آگاهی شهرستان با کمین در دامداری یاد شده، 2 سارق را هنگام سرقت 170 راس گوسفند دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های فنی پلیس به سرقت 270 راس گوسفند اعتراف کردند، گفت: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش 100 راس گوسفند دامداری روستای موین به یک مالخر، ماموران واحد تجسس فرد یاد شده را نیز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان افزود: افراد دستگیر شده در رابطه با این پرونده پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی، با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.