به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی عصر سه شنبه به مناسبت فرارسیدن سالروز قیام خونین 15 خرداد 42 در امامزاده حسین (ع) قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، افزود: باور و اعتقاد امام خمینی (ره) به خداوند آن قدر بود که هیچ قدرتی را بالاتر از او متصور نبود و به همین خاطر ایمان داشت مردم ایران در برابر آمریکا توانایی ایستادگی دارند.
نماینده سابق مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون شک پس از ائمه معصومین (ع) مانند امام راحل را نداریم چرا که تنها باور و اعتقاد ایشان به توحید و ذات الهی بود و به آن چه که می گفت نیز عمل می کرد.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه همیشه در طول تاریخ تشیع و پس از غیبت صغری، دست الهی پشت سر ما بوده تا جایی که انتخاب امام راحل یکی از آنها بود، گفت: در انتخاب رهبری نیز باز شاهد آن دست غیب بودیم، زمانی که در مرحله نخست مجلس خبرگان تصمیم به تشکیل شورای رهبری گرفت اما در گام آخر دست به انتخاب شخصی زد که مانند امام راحل تنها توکلش خداوند منان بود.
وی افشاگری خاندان سلطنتی را یکی دیگر از ویژگی های قیام 15 خرداد برشمرد و افزود: امروز تاریخ و همه نوشته ها حکایت از فساد آن خانواده دارد تا جایی که خط قرمز آن رژیم همانند امروز آمریکاییان، تنها رژیم صهیونیستی است.
وی، صحنه گردانی روحانیت در تاریخ انقلاب و آزادیخواهی و استقلال طلبی را 2 ویژگی و خصوصیت دیگر قیام 15 خرداد دانست و گفت: مردم ایران در سایه رهبری خردمندانه امام و ادامه آن نیز از سوی مقام معظم رهبری تاکنون اجاز هیچ خودنمایی و دخالتی را به آمریکائیان و ایادی وی نداده است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.