به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مهدی غلامی روز پنجشنبه افزود: برای ایمنی، لکه گیری، روکش، تسطیح و پاکسازی شانه راه ها به میزان 463 هزار متر مربع، 35 تن آسفالت به کار گرفته شد.
وی مدت اجرای این طرح را از اردیبهشت ماه سال جاری برشمرد و اضافه کرد: 18 هزار متر شانه سازی، 17 هزار متر مربع ریزش برداری، 167 کیلومتر قنوزنی، هفت دهانه پاکسازی پل و آب رو به همراه چهار مورد انسداد راه های غیرمجاز از جمله کارهای انجام شده توسط این اداره بوده است.
غلامی، 250 کیلومتر تسطیح و تیغه زنی راه های خاکی، یک هزار و 200 مورد پاکسازی سطج جاده، 170 هزار متر لایروبی، جدول و زهکشی و شستشوی تابلوها و علائم رانندگی را از دیگر عملیات راهداری صورت گرفته در این منطقه اعلام کرد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت با اشاره به ظرفیت های گردشگری منطقه و افزایش تعداد مسافران و گردشگران در فصل تابستان، اظهار داشت: تمام تلاش ما در جهت ایمن سازی راه های ارتباطی بوده تا افرادی که به این منطقه از کشور مراجعت می کنند ضمن بهره مندی از جاذبه های گردشگری فوق العاده آن، خاطره خوشی را از سفر خود داشته باشند.
منطقه الموت شامل 2 بخش رودبار الموت غربی و شرقی با 185 روستای دارای خانوار در شمال قزوین واقع شده است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.