به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، امیرخوش نیت روز سه شنبه در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه بخشی از جامعه هدف کمیته امداد را ایتام تشکیل می دهند،افزود: یکی از مهمترین مشکلات خانواده های دارای یتیم، نداشتن مسکن است که براساس برنامه ریزی انجام شده در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان امسال ایتام فاقد مسکن نخواهیم داشت.
وی در ادامه به اجرای طرح مفتاح الجنه به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط کمیته امداد اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهم ترین محاسن این طرح مشاهده مستقیم و دقیق مشکلات مددجویان از سوی خیران و تلاش جمعی و سریع به دور از بروکراسی برای حل مشکلات آنهاست.
خوش نیت ادامه داد: در طرح اکرام ایتام و محسنین 18 هزار و 706 حامی حمایت از یک هزار و 681 یتیم و حدود سه هزار دیگر مددجو را بر عهده دارند.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد:سال گذشته بیش از 84 میلیارد و 230 میلیون ریال از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت کمک شده که میانگین کمک حامیان به طور متوسط ماهانه بیش از 370هزار ریال بوده و میانگین سرانه دریافتی ایتام نیز ماهانه بیش از چهار میلیون و 170هزار ریال بوده است.
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این دیدار گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون تمام تلاش خود را برای تعامل و همکاری با کمیته امداد برای خدمت هرچه بهتر و بیشتر به نیازمندان جامعه انجام داده است.
علی میرزاعبدالهی ها یادآورشد: زنان سرپرست خانوار می توانند از تسهیلات 30 میلیون ریالی بانک قرض الحسنه مهر ایران بهره مند شوند که اقساط آن 32 ماهه است.
در حال حاضر بیش از 21 هزار خانوار ( 34هزارو 900نفر) در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد یک هزار و 685 نفر ایتام هستند.
7390*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.