به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری ، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در دیدار با کانون زنان بازرگان استان قزوین اظهار داشت: کانون زنان بازرگان باید نسبت به مسائل اقتصادی روز حساسیت بیشتری داشته و به شکل فعالانه ای در آنها ورود پیدا کند.
وی اضافه کرد: نرخ مشارکت اقتصادی بانوان در فعالیت های اقتصادی استان پائین است که در خصوص این وضعیت و بهبود شرایط آنها باید چاره‌ای اساسی اندیشید.
استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی حضور کم و مشارکت پایین بانوان در فعالیت های اقتصادی به مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه برمی گردد که لازم است فرهنگ سازی و ارتقای سطح آموزش و تغییر نگاه و نگرش جامعه در این حوزه ها در دستور کار قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بانوان در حوزه‌های مختلف از دیرباز تاکنون دارای توانمندی‌های بسیار زیادی بوده اند و باید با ارائه آموزش‌های مختلف شرایط را برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان مهیا کرد.
زاهدی افزود: اگر خواهان افزایش مشارکت بانوان در فعالیت‌های مختلف هستیم باید حمایت‌های ویژه و قابل‌توجهی از این قشر صورت گیرد که خوشبختانه این موضوع در دولت تدبیر و امید به طور جدی پیگیری می شود.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.