به گزارش ایرنا، ابوالفضل یاری روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان قزوین افزود: تا سال 96 در بودجه ریزی استان از سبک و مدل خاصی بر اساس شاخص های کمی استفاده می شد اما در سال جاری متغیرهای کیفی و نظرات مدیران نیز به این مدل اضافه شد.
وی اضافه کرد: هم اکنون مبنای علمی و خاصی برای بودجه ریزی در استان برای اولین بار طراحی شده است تا نظرات مدیران نیز برای تخصیص بودجه در نظر گرفته شود.
یاری افزود: با تلاش و پیگیری نمایندگان مجلس و مسئولان استان بودجه پروژه انتقال آب از سد طالقان به شکل معجزه آسایی تغییر کرد که به موجب آن هفتاد درصد بودجه این طرح توسط دولت و 30 درصد توسط بخش خصوصی تامین می شود.
این مسئول ادامه داد: همچنین 140 میلیارد ریال برای اجرای فاضلاب شهرهای شال و آوج و تاکستان توسط نمایندگان مردم بوئین زهرا و تاکستان به استان ابلاغ شد که باید از زحمات آنان در این خصوص قدردانی کرد.
یاری همچنین گفت: برای چند پروژه در آوج نیز اعتبارات خاصی در بودجه سال جاری تخصیص یافته است که نقش موثری در شکوفایی این شهرستان ایفا خواهد کرد.
وی اضافه کرد: سال گذشته در اعتبارات هزینه ای کلان استان رشد داشته و رتبه اول کشور را به دست آوردیم و دستگاه های اجرایی را با هزینه های بسیار کمتری مدیریت کردیم.
یاری همچنین گفت: حداقل اضافه کاری و میزان پاداش کارمندان 50 ساعت و سه میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین با اشاره به طرح های اولویت دار استان،گفت: طی نشست با استاندار ، شورای معاونان و مجمع نمایندگان استان طرحهای اقتصادی از قبیل طرح گردشگری یله گنبد،مرمت و بازسازی دولتخانه صفوی، ساماندهی پوشش ایستگاه های صدا و سیما ، مستند سازی آثار فاخر،نصب کنتورهای هوشمند آب،طرح شتابگر ملی و ساماندهی اردوگاه های آموزش و پرورش به عنوان طرح های اولویت دار استان برای تکمیل در سال جاری انتخاب شده اند.
وی همچنین از طرح ساخت استخر در آوج خبر داد و خاطر نشان کرد: این نقطه تنها شهرستان استان است که استخر ندارد و یک پروژه نیمه کاره استخر در آن وجود دارد که امیدواریم به هرشکل برای تکمیل آن در سال جاری اقدام شود.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.