علیرضا برخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع تسهیلات ارایه شده به این متقاضیان 876 میلیارد ریال بوده است.
وی اظهار کرد: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به این متقاضیان با 162 فقره به میزان 464 میلیارد ریال مربوط به بانک کشاورزی بوده است.
مدیرامور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین ادامه داد: بانک های ملی و صادرات به ترتیب با پرداخت 62 فقره به میزان 88 میلیارد ریال و 21 فقره به میزان 56 میلیارد ریال در ردیف های بعدی قرار دارند.
برخی به تسهیلات ارایه شده به فعالان کشاورزی استان به تفکیک شهرستان ها نیز اشاره کرد و گفت: از حیث تعداد کشاورزان بویین زهرایی با دریافت 138 فقره وام به میزان 252 میلیارد ریال رتبه نخست استان را از آن خود دارند.
وی ادامه داد: به لحاظ میزان دریافت نیز کشاورزان شهرستان قزوین با 312 میلیارد ریال که مربوط به 90 فقره تسهیلات است در جایگاه نخست قرار دارند.
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین یادآور شد: میزان تسهیلات پرداختی رونق تولید به کشاورزان دیگر شهرستان های استان شامل تاکستان 180 میلیارد ریال، آبیک 11 میلیارد ریال، البرز 19 میلیارد و 500 میلیون ریال و آوج نیز 9 میلیارد ریال بوده است.
استان قزوین دارای بیش از 80 هزار بهره بردار بخش کشاورزی در حوزه های زارعت، باغبانی،دام و طیور، صنایع تبدیلی،پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی و است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.