نسیم قزوین در شماره جدید خود نوشته است تضارب آرا و اندیشه های متفاوت در شورا و یا هر پارلمان محلی و یا کشوری امری پسندیده و مفید فایده است و هیچ وجدان بیداری آنرا رد و یا نکوهش نمی کند اما اندیشه و نظری محترم است که منفعت شهروندان را ارجح تر از منافع مدیران بداند.
در ادامه این مطلب آمده است: اختلاف بر سر برگزاری مراسم ماهیگیری در پارک ملت و یا جشنواره های بادبادک و یا خط و نشان کشیدن اعضای شورا برای شهردار و فشار برای انتصاب عوامل و فعالان ستاد انتخاباتی برخی اعضای شورای شهر دغدغه اصلی مردم شهر قزوین نیست واین گونه حرکات نمایشی و پرتنش اگر برای فرار از حقیقت نباشد یقینا به نفع مردم نخواهد بود.
در بخش بعدی این مطلب آورده شده است: در روزهای گذشته شاهد برخی موضع گیری ها از سوی افراد شورا و برخی فعالان سیاسی خارج از شورا بودیم که بیشتر باعث تعجب مردم شد و دخالت های افراد بیرون از صحن شورا بیشتر حکایت از سهم خواهی داشت تا دلسوزی برای مردم.
تیتر اول این نشریه نیز به خسارت و سرمازدگی محصولات باغی استان در بارش برف بهاری اختصاص یافته و نوشته است زخم خسارت2000 میلیاردی سرمازدگی با وعده درمان نمی شود.
اظهارات نماینده ولی فقیه در استان و همچنین حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس در خصوص برجام و انتشار مجموعه نمایشنامه خاک شیرین با موضوع دفاع مقدس به نویسندگی حامد مکملی در حوزه هنری قزوین از دیگر مطالب دو هفته نامه نسیم قزوین در شماره جدید خود است.
دو هفته نامه نسیم قزوین به مدیر مسئولی حسن رجبی منتشر می شود.
استان قزوین دارای107رسانه اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری، ماهنامه، هفته نامه و روزنامه است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.