به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا شعبانی بهار روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی استان قزوین افزود: ورزش های همگانی باید در سطح جامعه نهادینه شود چرا که ستون اصلی سلامت و نشاط است .
وی یکی از راهبردهای برگزاری همایش ها ی پیاده روی خانوادگی را توسعه وتعمیم ورزش در بین مردم دانست و اظهار کرد: این همایش ها نماد و مظهر توسعه ورزش های همگانی و نشان دهنده مشارکت و علاقمندی مردم به فعالیت های ورزشی است.
شعبانی بهار خاطر نشان کرد: برای توسعه ورزش همگانی باید به خانواده ، مدارس و محلات یشتر توجه شود چرا که نقش تاثیرگذاری در توسعه ورزش دارند.
وی ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در استان قزوین حرکت و اقدام بسیار ارزشمندی است که اداره کل ورزش و جوانان، استانداری، نمایندگان مجلس وشهرداری قزوین به خوبی اقدام به برگزاری آن کرده اند.
شعبانی بهار ادامه داد: گزارش های ارسالی به وزارت ورزش و جوانان نشان می دهد که توجه به ورزش همگانی در اکثر استان ها بیشتر شده و نیاز است با توجه به این حوزه به اهداف و سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان نزدیکتر شویم .
وی تاکید کرد: این حضور پرشور و گسترده مردم ورزش دوست استان قزوین در همایش بزرگ پیاده روی نشان دهنده انگیزه عمومی بالا در این استان به فعالیت های ورزش همگانی است که ستودنی است .
در این همایش از تعدادی پیشکسوتان وفعالان ورزش استان قزوین با اهدای هدایایی قدر دانی شد.
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی قزوین برای اولین بار در کشور به منظور ثبت در دفتر گنیس از مقابل دانشگاه آزاد قزوین تا زمین چمن بوستان باراجین به مسافت 10کیلومتر (رفت و برگشت )برگزار شد.
برنامه های شاد با حضور برخی هنرمندان و حرکات نمایشی اعضای کیمته های ورزشی نیز ازجمله برنامه های جانبی این همایش بود.
سال گذشته 133 همایش پیاده روی در شهرها و روستاهای استان قزوین برگزار شد.
7390/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.