جواد حق لطفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه ساله و برای ایمن سازی سطح راه های اصلی، فرعی و حتی روستایی طرح راهداری محوری از سوی این اداره کل به مورد اجرا گذاشته می شود.
وی زمان اجرای این طرح را اول اردیبهشت تا 31 شهریورماه سال جاری دانست و ادامه داد: در راستای اجرای طرح راهداری محوری علاوه بر 25 تیم عملیاتی، 150 دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین راهداری به همراه 200 نیروی راهدار حضوری فعال دارند.
وی، ایمن سازی راه های ارتباطی، تسطیح جاده ها، شانه سازی حاشیه راه، اصلاح شیب شیروانی، آزادسازی حریم راه ها و پاکسازی را از مهمترین وظایف طرح راهداری محوری برشمرد.
حق لطفی اضافه کرد: همزمان با اجرای طرح راهداری محوری، عملیات خط کشی راه های اصلی، فرعی و روستایی در طول سه هزار کیلومتر از جاده های مهم و راهبردی استان نیز به مورد اجرا گذاشته می شود.
وی اعتبار این طرح را 40 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هم اکنون خط کشی آزادراه قزوین - زنجان توسط تیم عملیاتی این اداره کل در حال اجرا است.
استان قزوین دارای 6 هزار و 671 کیلومتر راه بوده که 217 کیلومتر آن آزادراه، 292 کیلومتر بزرگراه، 253 کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.