به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی محمودی روز یکشنبه افزود: با اطلاعات به دست آمده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، شناسایی 2 نفر در ارتباط با انتقال موادمخدر از جنوب کشور با استفاده از کامیونت به شمال کشور از طریق محورهای مواصلاتی قزوین در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.
این مسئول انتظامی اضافه کرد: بدنبال این موضوع، اجرای طرح ایست و بازرسی و کنترل تردد خودروهای عبوری در مبادی ورودی شهر قزوین به منظور دستگیری قاچاقچی ها تشدید شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در حین کنترل خودروها کامیونت مورد نظر را با 2 سرنشین در بلوار خلیج فارس قزوین شناسایی و متوقف شد.
وی اظهار کرد: 94 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل ماهرانه ای در کامیونت جاساز شده بود کشف و رانندگان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

**سارقان به عنف با خودو سرقتی در بویین زهرا دستگیرشدند
در خبری دیگر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی قزوین از دستگیری سارقان به عنف با خودرو سرقتی در بویین زهرا خبر داده شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا در این رابطه گفت: در پی اعلام ورود 2 سارق به مغازه موبایل فروشی در داخل شهر بویین زهرا و تهدید فروشنده با سلاح سرد بلافاصله واحد گشت کلانتری و آگاهی در محل حاضر شدند.
وی افزود: سارقان به محض مشاهده ماموران با یک دستگاه خودرو 405 به سمت محور ساوه متواری و پس از تعقیب و گریز در حوالی کارخانه آسفالت متوقف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مقر پلیس انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به استعلام از وضعیت خودرو،افزود: خودرو موردنظر در ایام نوروز در استان همدان مورد سرقت قرار گرفته بود و در بازرسی از خودرو یک جفت پلاک سرقتی از استان تهران نیز سرقت کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.
9884*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.