به گزارش ایرنا، عباس علایی مقدم شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از هیات ها و قهرمانان ورزشی شهرستان قزوین که در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد،افزود: باید تلاش کنیم تا در این دوره تعداد ورزشکاران اعزامی استان به بازی های آسیایی از همیشه بیشتر باشد.
وی در ادامه تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی را از اولویت های اساسی اداره کل ورزش و جوانان قزوین دانست و گفت: سالن بدمینتون، زمین ورزشی کورانه، زمین چمن ناصرآباد، مجموعه های ورزشی اقبالیه، رازمیان و معلم کلایه، تکمیل آکادمی فوتبال شهر قزوین از جمله پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان هستند که در سال 97 برای تکمیل آنها اقدام می شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: قزوین از شهرستان های مستعد استان در حوزه ورزش است و به نوعی نبض ورزش استان قزوین در این شهرستان می تپد.
علایی مقدم افزود: مربیان و دست اندرکاران هیات های ورزشی شهرستان قزوین باید استعدادیابی ورزشی را برای مسابقات فراملی در سال های 2020 و 2022 و 2024 با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دهند.
وی همچنین گفت: توجه به ورزش همگانی، توسعه ورزش در مناطق محروم و روستایی، توسعه خانه های روستایی، توسعه ورزش همگانی،برگزاری همایش پیاده روی روستایی و جشنواره های ورزشی از جمله برنامه‌های سال آینده ورزشی استان است.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین نیز در این مراسم گفت: با توسعه خانه ورزش روستایی برای مقابله با آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی اقدام کرده ایم.
سید محسن جواهری ادامه داد: باید در سال 97 هیات های ورزشی تقویم و برنامه مدون داشته باشند تا بر مدار برنامه حرکت کرده و به موفقیت های بیشتری دست یابیم.
وی افزود: برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر و جوان برتر، پیگیری بازی های بومی و محلی و توسعه ورزش همگانی از جمله برنامه های ورزشی شهرستان قزوین در سال آینده است.
در پایان این آیین از مسئولان 38 هیات ورزشی شهرستان قزوین با اهدای لوح تقدیر شد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.