به گزارش ایرنا، نصرت الله علیرضایی عصر شنبه در نشست ستاد خدمات سفر استان، افزود: نوروز داستانی متفاوت از سایر ایام سال دارد و از این رو نباید دستگاه ها منتظر ابلاغیه برای اقدام باشند بلکه هر دستگاهی به فراخور وظایف خود، در این زمینه تلاش کند تا محیط شهرهای استان رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.
وی از دستگاه های اجرایی و مرتبط نیز خواست جدول زمان بندی برنامه های خود را در اختیار کمیته اطلاع رسانی بگذارند تا پوشش خبری مناسبی از سوی خبرگزاری ها، رسانه ها و صدا و سیمای استان صورت گیرد.
علیرضایی ادامه داد: در راستای معرفی قزوین به عنوان مقصد گردشگری، 15کلیپ یک دقیقه ای تهیه شده و بنرهایی نیز در این ارتباط تدارک دیده شده است.
وی در ادامه از ابلاغ دستور العمل رسانه ای ستاد تنظیم بازار شب عید و تعطیلات نوروزی به دستگاه های اجرایی خبر داد و خواستار مشارکت رسانه ها در معرفی قزوین به عنوان مقصد گردشگری شد.
در نوروز سال 97 اداره کل راهداری قزوین با 25 راهدارخانه، 300 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 400 نیروی راهدار، جمعیت هلال احمر با 32 پایگاه امداد و نجات ثابت و یک فروند بالگرد، هشت پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی، روزانه 240 امدادگر و نجاتگر، 45دستگاه آمبولانس و 25دستگاه ست نجات و همچنین اورژانس 115 نیز با 41 پایگاه، چهار ایستگاه سلامت و روزانه200 نفر از کارکنان به مسافران نوروزی استان قزوین خدمات رسانی خواهند کرد.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.