به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز پنجشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین افزود: بی توجهی به این موضوع توسط مدیران و دست اندرکاران دستگاه های مسئول، ورود و پیگیری دستگاه قضا را بدنبال خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: فارغ از دیدگاه های سیاسی و جناحی باید برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خود تلاش کنیم.
حجت الاسلام قدرتی افزود: وقتی در یک زندان چهار هزار محبوس داریم با احتساب خانواده آنان 20 هزار نفر درگیر مسایل و مشکلات اجتماعی و اقتصادی هستند بنابراین بی تفاوتی نسبت به حل معضلات جامعه گناهی نابخشودنی به شمار می رود.
این مسئول گفت: برخی قوانین کشور نیز جرم زا هستند که باید تلاش کنیم تا این موارد اصلاح شده و شاهد کاهش جرایم و آمار زندانیان باشیم.
رییس کل دادگستری قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از فساد با مدیران مختلف و همچنین برنامه های دور از شئونات اخلاقی بدون مسامحه برخورد خواهیم کرد.
حجت الاسلام قدرتی گفت: اگر مسئولیتی پذیرفته ایم باید گره های مربوط به حوزه کاری خود را باز کنیم و اگر توان این کار را نداریم باید کنار برویم.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی نسبت به تخلف و لغزش مدیران حساس است چرا که این اتفاق آثار سوء زیادی در جامعه بدنبال خواهد داشت بنابراین در این خصوص با متخلفان بدون اغماض برخورد می شود.
حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه مدیران باید مدافع حقوق مردم باشند،افزود: اعلام ممنوعیت دریافت عوارضی در آزادراه قزوین-زنجان پس از حصول اطمینان از اینکه این اقدام در راستای دفاع از حق مردم است و همچنین با جلب ریاست قوه قضاییه انجام شد که خروجی مناسبی نیز بدنبال داشت و در سایر موارد نیز می توان این حساسیت در امور داشت که این مساله کمک زیادی نیز به جلب رضایت مردم می کند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.