به گزارش روز یکشنبه ایرنا، راهپیمایی قزوینی ها در یوم الله 22 بهمن از دقایقی پیش از سه محل تعیین شده شامل مسجد امام حسین، مسجد ثارالله و مسجد النبی (ص) آغاز شده است.
راهپیمایان قزوینی با مشت های گره کرده و سردادن فریادهای 'الله اکبر،الله اکبر' و شعار 'مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل' راهپیمایی خود را آغاز کرده اند.
جمعی از شرکت کنندگان این راهپیمایی حماسی پرچم سه رنگ میهن اسلامی را در دست داشته و آنرا به اهتزاز درآورده اند و همچنین برخی با حمل تصاویری از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عشق و ارادت خود را نسبت به بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری به نمایش گذاشته و با در دست پلاکاردهایی با نوشته 'مرگ برآمریکا،مرگ براسرائیل' انزجار خود را نسبت به دشمنان انقلاب نشان داده اند.
راهپیمایان قزوینی پس از راهپیمایی از سه مسیر تعیین شده در میدان آزادی به یکدیگر می پیوندند و راهپیمایی خود را تا خیابان و چهارراه شهدا ادامه می دهند.
مسجد امام حسین (ع) سرپل طالقانی ـ میدان آزادی ـ خیابان شهدا-چهار راه شهدا، (مسیر شماره یک) مسجد ثارالله-میدان میر عماد (دروازه درب کوشک) خیابان نادری ـ میدان آزادی ـ خیابان شهدا- چهار راه شهدا (مسیر شماره 2) و مسجدالنبی(ص)- میدان آزادی ـ خیابان شهدا-چهار راه شهدا(مسیر شماره 3) مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در قزوین هستند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امروز یکَشنبه در بیش از 100 شهر و روستای استان قزوین در حال برگزاری است.
براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، سخنران مراسم پایانی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امروز در قزوین سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است.
7390*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.