به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین محمد درافشانی افزود:در این نمایشگاه که از امروز به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است قابلیت های طبیعی و تاریخی کم نظیر قزوین با برگزاری برنامه هایی چون حضور هنرمندان با پوشش دوره صفویه معرفی می شود.
وی اضافه کرد: معرفی باغستان ها، دهکده طبیعت، بوستان باراجین، موزه مردم شناسی قجر، پخش تیزر و فیلم با موضوع گردشگری قزوین، برگزاری کارگاه زنده آموزش غذاها و شیرینی های سنتی قزوین ، اجرای مسابقات گردشگری با هدف معرفی بناهای تاریخی قزوین ، معرفی قزوین به راهنمایان گردشگری و حضور در غرفه های آنان ، پخش سرود و نماهنگ با موضوع شهر قزوین از دیگر برنامه ها است.
وی اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد تعامل با فعالان در حوزه گردشگری و جذب گردشگر است.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 3 تا 6 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
این نمایشگاه همچون سالهای قبل توسط شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت و حضور سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور در 10 سالن نمایشگاهی و در سطحی بالغ بر 35 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و 2 هزار مترمربع فضای باز برگزار خواهد شد .
قزوین با داشتن بیش از یک هزار و 300 اثر تاریخی ثبت شده رتبه اول کشور را از نظر تعداد آثار تاریخی دارد.
7388/6012خبرنگار:پریسا نوروزی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.