حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت الهی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: حضور گسترده در این راهپیمایی به دشمنان نشان می دهد ملت ایران آگاه و با بصیرت بوده و همواره به اصول انقلاب اسلامی پایبند و وفادار هستند.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با خون هزاران شهید ایجاد،حفظ و تثبیت شده است،اضافه کرد: به برکت خون شهدا و آگاهی و بصیرت ملت و با هدایت های مقام معظم رهبری، مردم میهن اسلامی هیچ گاه اجازه نخواهند داد توطئه های دشمنان در کشور پیاده و اجرا شود.
حجت الاسلام نعمت الهی با بیان اینکه نقشه های دشمن همواره توسط مردم مومن و انقلابی کشورمان خنثی شده است،ادامه داد: وجود برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی در همه کشورها موضوعی طبیعی است ولی دشمنان قسم خورده این نظام همیشه از آنها به عنوان ابزاری برای براندازی نظام استفاده می کنند ولی همواره با سدی بنام هوشیاری و بصیرت ملت ایران روبرو می شوند.
وی با بیان اینکه ملت ایران دولتمردان آمریکا را به خوبی می شناسند،اضافه کرد: مردم ما هوشیار بوده و آگاهی کامل دارند که آمریکا و اطرافیانشان هیچ وقت به فکر خوبی برای ملت ایران نبوده و نیستند.
حجت الاسلام و المسلمین نعمت الهی در پایان از مردم قزوین خواست تا حضوری پر شور در راهپیمایی فردا یکشنبه علیه هنجارشکنان داشته باشند و بار دیگر با آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تجدید بیعت کنند.
راهپیمایی شکوه وحدت و انسجام مردم استان در محکومیت اتفافات اخیر که با تحریک دشمنان صورت گرفت، روز یکشنبه 17 دی در قزوین و دیگر شهرها برگزار خواهد شد.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.