به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در شانزدهمین نشست کارگروه اشتغال استان قزوین افزود:برخی دستگاه از میزان متوسط ایجاد اشتغال عقب هستند اما روند کلی اشتغالزایی براساس هدف گذاری انجام شده برای سال جاری مناسب است.
وی همچنین گفت: امیدواریم با روند فعلی تا پایان سال جاری بیشتر از تعهد اعلام شده استان شاهد اشتغالزایی برای جوانان باشیم.
حبیبی خاطر نشان کرد: تسهیلات اشتغال فراگیر نیز به استان ها ابلاغ شده که سهم قزوین در این خصوص 2 هزار و 700 میلیارد ریال است.
این مسئول اضافه کرد: از این میزان تسهیلات فعلا 31 درصد به صورت نقدی در اختیار بانک ها قرار داده شده و بانک ها نیز آمادگی پرداخت را به متقاضیان دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین افزود: بانک های ملی،ملت،تجارت،کشاورزی،سپه،رفاه،صادرات و توسعه تعاون به عنوان بانک های عامل و جهاد کشاورزی،صنعت،سازمان میراث فرهنگی،شرکت شهرک های صنعتی، کمیته امداد و سازمان بهزیستی از جمله دستگاه های متولی درپرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند.
وی در پایان با اشاره به جایگاه بانوان در حوزه تولید گفت: 10 درصد این تسهیلات به امور بانوان اختصاص یافته که در صورت ارائه طرح های لازم به 20 درصد قابل افزایش است.
6104*3013
خبرنگار:ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.