به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در فضایی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع تا اول دی ماه سال جاری در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در آستانه شب یلدا است.
هادی طاهرخانی اظهار کرد: این نمایشگاه همچنین با هدف احیای سنت دیرینه ایرانی و زنده نگه داشتن آداب و رسوم ایرانیان در شب یلدا برپا شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین ادامه داد: همچنین تنظیم بازار میوه و آجیل، نظارت بر قیمتها، ایجاد رقابت سالم بین توزیع کنندگان و عرصه محصولات با کیفیت از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه به شمار می رود.
وی با بیان اینکه تولید کنندگان و نمایندگی هایی از استان های قزوین، تهران،کرمانشاه،گیلان،زنجان و فارس در این نمایشگاه حضور دارند، خاطر نشان کرد: به مناسبت شب یلدا برنامه های شاد نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اجرا خواهد شد.
نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی پذیرای بازدید عموم خواهد بود.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.