ابوالفضل حسینی مراد آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مددجویان جرائم غیر عمد آزاد شده عمدتا فاقد دارای سوابق کیفری هستند ، افزود: این تعداد از زندانیان با کمک 300میلیون ریالی خیر و نیکوکار قزوینی آزاد شدند.
وی اظهار کرد: مشارکت خیرین و نیکوکاران استان قزوین در فرایند آزاد سازی مددجویان در سال جاری بسیار بالاتر از سال های گذشته بوده و استان قزوین نبست به دیگر استان ها در کاهش جمعیت زندانیان نقش موثری داشته است .
حسینی مراد آبادی اظهار کرد: این امر نشان دهنده فرهنگ معنویت و دستگیری از افراد نیازمند در این استان است .
وی اضافه کرد: همیاری و دستگیری و همچنین فرهنگ کمک و گذشت در احادیث و روایات ائمه معصومین ما همیشه مورد تاکید قرار گرفته به طوری که ثواب و منزلت آن را بسیار بالا توصیف کرده اند .
مدیر ستاد دیه استان قزوین ادامه داد: در خصوص آزادی مددجویان ندامتگاههای استان به ویژه مددجویان جرائم غیر عمد این ستاد برابر رسالت و اهداف خود با تمرکز دقیق نسبت به شناسایی مددجویان جرائم غیر عمد با تلاش پرسنل ستاد دیه استان اقدام می کند.
حسینی مراد آبادی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون 200 نفر از مددجویان با کمک ستاد دیه و همچنین نیکوکاران استان آزاد شده اند که این آمار قابل قبولی در سطح کشور است .
7390** 6012 خبرنگار : گیتی سیمیاری ** انتشار دهنده : علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.