به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ سلیمان بهرامی در بازدید از پروژه های در حال لکه گیری شهر افزود: این عملیات تاکنون در منطقه 2 شهرداری قزوین به مساحت 2 هزار متر مربع و با تناژ 300 تن آسفالت و در منطقه سه شهرداری قزوین به مساحت 2هزار و 310 متر مربع و با تناژ 350 تن آسفالت اجرا شده است.
وی یادآور شد: تاکنون اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در بلوار شهید بهشتی، بلوار شهید مدنی و بلوار معلم در منطقه 2 شهرداری و در بلوار الغدیر، بلوار سید الشهداء و بلوار انصار و الحسین در منطقه سه به اجرا در آمده است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین تصریح کرد: استفاده از دستگاه فلاسک آسفالت برای لکه‌گیری به دلیل نداشتن افت درجه حرارت آسفالت، از اهمیت خاصی برخوردار است که باعث کیفیت بیشتر در پخش می‌شود.
بهرامی با اشاره به ویژگی های دستگاه فلاسک آسفالت برای لکه گیری گفت: از قابلیت های این دستگاه نگهداری آسفالت به صورت گرم و قابل استفاده برای اجرای روکش و لکه گیری آسفالت به مدت 12 ساعت می باشد.
وی در پایان یاد آور شد: با توجه به فصل بارش ها و ضرورت زیباسازی شهر، عملیات آسفالت و مرمت معابر شهر سرعت بیشتری یافته که این امر توسط تیم های سازمان عمران در حال اجرا است.
قزوین دارای سه منطقه شهرداری است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.