سعید پاینبرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نشستی مشترک بین رئیس آموزش و پرورش طارم سفلی، نماینده اولیای دانش آموزان و بخشدار طارم سفلی در نهایت به اجماع نهایی رسیدیم و قرار شد دبیرستان شبانه روزی امام محمد باقر(ع)روستای حصار که مدت چهارسال است به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش آموزان منطقه تعطیل است از سال تحصیلی آینده بازگشایی شود.
وی،بازگشایی این دبیرستان را با توجه به آغاز سال تحصیلی مستلزم صرف هزینه ها و تامین زیرساخت هایی دانست که از سال آینده می توان آن را فراهم کرد.
پاینبرد ادامه داد: بر اساس این تصمیم دانش آموزان منطقه چوقور از هفته آینده با حضور در دبیرستان شبانه روزی شهید محمدیان روستای سیاهپوش در کلاس درس حاضر می شوند تا مدرسه شبانه روزی حصار برای سال آینده تجهیز و آماده شود.
پاینبرد در پایان گفت: سرویس ویژه دانش آموزان منطقه چوقور تخصیص و اعتبار لازم از سوی بخشداری طارم سفلی و اداره کل آموزش و پرورش تامین خواهد شد.
دوم مهرماه دانش آموزان منطقه چوقور طارم سفلی با امتناع از حضور در کلاس های درس خود در دبیرستان شبانه روزی روستای سیاهپوش خواستار بازگشایی دبیرستان شبانه روزی منطقه خود در روستای حصار شده بودند.
دبیرستان شبانه روزی حصار مدت چهار سال است که به دلیل نداشتن حدنصاب دانش آموزان تعطیل است و با اعتراض اولیای دانش آموزان منطقه چوقور قرار شده با تامین زیرساخت های لازم از سال تحصیلی آینده مورد بازگشایی قرار گیرد.
بخش طارم سفلی به مرکزیت سیردان دارای پنج دبیرستان شبانه روزی در کوهگیر، نیارک، کلج، سیاهپوش و ماهین است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.