به گزارش ایرنا،منوچهر حبیبی روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که با حضور استاندار برگزار شد،افزود: در پنج ماهه امسال 6 هزار و 995 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که سه هزار و 954 فقره بود، با رشد 77 درصدی مواجه بوده است.
حبیبی اضافه کرد: براساس گزارش های دریافتی، تمام متقاضیان دریافت وام های ازدواج تعیین شعبه شده اند و در صورت ارائه مدارک و مستندات می توانند تسهیلات مذکور را دریافت کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: استان قزوین ظرف چندماه اخیر بعد از ابلاغ بسته رونق تولیدی و اعطای تسهیلات بهین یاب به واحدهای تولیدی و کشاورزی رتبه اول را هم از حیث پرداخت و هم از لحاظ تعداد پرداخت در کشور به دست آورد.
حبیبی افزود: نزدیک به 95 درصد پرداختی های استان توسط بانک های دولتی صورت گرفته است و مشارکت بانک های خصوصی در این زمینه کمرنگ تر بوده اما امیدواریم از این پس شاهد اقدام موثر آنها در این خصوص باشیم.
وی از کندی پرداخت تسهیلات به واحدهای کشاورزی نیز گله کرد و افزود: تقاضا داریم پرداخت تسهیلات به واحدهای کشاورزی همپای واحدهای صنعتی پیش برود چون اهمیت واحدهای این بخش کمتر از واحدهای تولیدی نیست.
حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 582 واحد تولیدی بالای 60 درصد پیشرفت در استان قزوین برای حمایت از طریق اعطای تسهیلات شناسائی شده اند که در صورت احیا و راه اندازی آنها 15 هزار شغل جدیددر استان ایجاد خواهد شد.
وی در پایان گفت: براساس تبصره 35 قانون بودجه که به بخشودگی سود وام های زیر یک میلیارد ریال تعلق دارد چهار هزار و 511 نفر در استان قزوین تاکنون از این ظرفیت استفاده کردند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.