به گزارش ایرنا، این جشنواره در بخش دختران از روز یکشنبه12شهریورماه با شرکت400دانشجو معلم در هفت بخش و 52رشته برگزار و در نهایت نفرات اول هر رشته معرفی شدند.
در مراسم اختتامیه این جشنواره، رئیس سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور روند برگزاری این دوره از جشنواره را که به میزبانی قزوین برگزار شد،مثبت ارزیابی کرد و گفت: این جشنواره ها نماد تمام شایستگی هایی است که برای یک معلم در نظر گرفته می شود.
محمود مهرمحمدی با اشاره به شرکت13هزار دانشجو معلم از سراسر کشور در مراحل پردیس ها، مناطق و کشوری این دوره از جشنواره، عبور دانشجویان شرکت کننده در دور نهایی جشنواره از این سه مرحله را نشاندهنده توانایی و استعداد دانشجویان و کیفیت بالای این رویداد فرهنگی دانست و افزود: یکی از اهداف جشنواره بیست و هفتم کیفی سازی این رقابت ها در سطح کشوری بوده است که با وجود برخی کمبودها شاهد ابتکارات قابل توجهی بودیم که از لحاظ کمی و کیفی نشاندهنده رشد و پیشرفت مورد نظر است.
حجت الاسلام عین الله عابدی،معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور نیز در ادامه این مراسم، انسان سازی را رسالت مهم برای دانشگاه فرهنگیان دانست و افزود: دانشگاه فرهنگیان گرچه نوپا بوده و از نظر پژوهشی و آموزشی شاید به بقیه دانشگاه های کشور نرسد اما در حوزه فرهنگی و اجتماعی به جرات می توان گفت حرف اول را می زند.
عابدی ادامه داد:این جشنواره های سالانه نیز نمودی از همین توانمندی ها بوده و وظیفه ما در معاونت فرهنگی و اجتماعی این است که بسترهای لازم را برای فعالیت های هرچه بیشتر فرهنگی اجتماعی دانشجویان فراهم کنیم.
وی ادامه داد:در سال جاری برای اولین بار برای کانون ها و نشریات فرهنگی بودجه مشخص کرده ایم تا فضای بهتری را برای دانشجویان فراهم کنیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور همچنین از برنامه ریزی های این دانشگاه در راستای ایجاد نشاط و پویایی خوابگاه ها خبر داد.
این مسئول دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مسابقات فرهنگی اجتماعی دانشگاه های دیگر معمولا در یک و یا 2 مرحله انجام می شود به جایگاه ویژه این مسابقات در دانشگاه فرهنگیان نسبت به سایر دانشگاه های وزارت علوم اشاره کرد.
دانشگاه فرهنگیان دارای96پردیس در استان های کشور است.
بیست و هفتمین جشنواره فرهنگی اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور در بخش پسران نیز 15 و 16شهریورماه در قزوین برگزار می شود.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.