به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حمیدرضا خانپور در مراسم انعقاد تفاهم نامه با شرکت ترکیه ای AGT افزود: رغبت سرمایه گذاران خارجی برای فعالیت در استان قزوین قابل توجه است.
وی اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی قزوین در راستای جلب نظر سرمایه گذاران برای فعالیت در شهرک های صنعتی، زمینه سفر و بازدید هیات های تجاری و اقتصادی خارجی را از شهرک ها و نواحی صنعتی استان فراهم کرده است.
این مسئول در ادامه گفت:در سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال و با وجود زیرساخت های لازم و دارا بودن ظرفیت های بالای سرمایه گذاری در استان و در نظر گرفتن مشوق های جدید، 11 هکتار زمین در شهرک صنعتی کاسپین به شرکت ترکیه ای AGT واگذار می شود و تا چند ماه آینده نیز عملیات اجرایی احداث واحد تولیدی در این مکان آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: این شرکت یکی از سه شرکت بزرگ تولید MDF در کشور ترکیه است که در فاز نخست کارخانه آنها در شهرک صنعتی کاسپین با سرمایه گذاری 45 میلیون یورویی به صورت سرمایه گذاری مستقیم و سرمایه در گردش در زمینه تولید پنل فعالیت خواهد کرد و با تکمیل سه فاز بعدی زمینه اشتغال 300 نفر فراهم می شود.
در حال حاضر 16 واحد تولیدی با مشارکت سرمایه گذاران خارجی از کشورهای لهستان،کره جنوبی،ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، اردن و پاکستان با سرمایه گذاری 265 میلیون دلار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر می باشند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.