به گزارش روز جمعه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی در دیدار با جمعی از منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم افزود: پاکدستی و رعایت قانون باید مورد توجه منتخبان قرار بگیرد.
نماینده سابق مردم بوئین زهرا و قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کار مردم در شهرداری باید در اسرع وقت مورد پیگیری قرار بگیرد و نباید برای پاسخ دادن به درخواست های شهروندان چه منفی و یا مثبت آنها را معطل نگه داشت.
حجت الاسلام علیخانی با بیان اینکه باید به گونه ای کار کنیم که نزد خداوند و مردم آبرومند بوده و سربلند باشیم،تاکید کرد: باید حرمت رای مردم را نگه داشت و خدمت گذار خوبی برای آنها بود.
در این دیدار منتخبان شورای اسلامی شهر قزوین در دوره پنجم نیز با اشاره به دغدغه ها و برنامه های خود در حوزه مدیریت شهری، ابراز امیدواری کردند با تکیه بر حمایت ها و رهنمودهای شخصیت ها و بزرگان استان همچون حجت الاسلام علیخانی بتوانند در خدمت شهروندان باشند و برای حل مسائل و مشکلات شهر به طور مضاعف تلاش کنند.
مهدی عبدالرزاقی،سعید دقیقی، حکمت الله داوودی و خانم ها زهرا یوسفی، سیده منیره قوامی و مهدیه قافله باشی از منتخبان شورای اسلامی دوره پنجم قزوین در این دیدار حضور داشتند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.