به گزارش روز سه شنبه ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین به همراه محمدباقر کشفی، مشاور عالی استاندار از سید مرتضی فاضلی و علیرضا جولائیان، 2 جانباز سرافراز استان قزوین دیدار کردند.
منوچهر حبیبی در این دیدار با اشاره به امنیت و آرامش حاکم در نظام جمهوری اسلامی، افزود: ما این نعمت بزرگ را به ایثارگری‌ها و رشادت‌های جانبازان در هشت سال دفاع مقدس مدیون هستیم.
وی با بیان اینکه جانبازان اسوه‌های صبر و پایداری هستند، گفت: سیره زندگانی شما عزیزان را باید به عنوان یک الگو به قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل امروز معرفی کرد تا روحیه‌ ایثارگری در جامعه تداوم و گسترش یابد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز به همراه محمد اسماعیل رضایی مدیرکل دفتر استاندار و غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز با حسین آتشگر جانباز 70 درصد و عمران ثقفی جانباز 40 درصد دیدار کردند.
علی فرخزاد در این دیدار با بیان اینکه صبر و استقامت جانبازان و همسران آنان غیرقابل توصیف است،گفت: جانبازان نماد ایثار و فداکاری در جامعه هستند و همواره باید از آنان به عنوان یک الگو برای همه اقشار یاد کنیم.
وی افزود: صبر و استقامت شما جانبازان در برابر مشکلات و سختی‌ها ستودنی است و باید سیره زندگی شما به عنوان یک الگو برای مسئولان و مردم مطرح باشد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین نیز به همراه حجت‌ الاسلام و المسلمین مجتبی قائد امینی مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون با مرتضی شعبانی و محمدحسین جولائیان جانبازان 70 درصد دیدار کردند.
سید سعید شاهرخی در این دیدارها با بیان اینکه روز جانباز یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان است،افزود: باید در این روز فداکاری‌های شما عزیزان در هشت سال دفاع مقدس تبیین شود تا آحاد جامعه بیشتر با صبر و استقامت شما آشنا عزیزان شوند.
در این دیدارها جانبازان به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخته و نحوه نائل شدن خود به افتخاری جانبازی را تشریح کردند.
استان قزوین سه هزار شهید گلگون کفن، 58 شهید مفقود الاثر و حدود 700 جانباز دارد.
6101*6128
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.