به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین افزود: امروزه جایگاه آموزش و پرورش در تمام تحرکات انسانی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و در این میان معلمان اثرگذارترین افراد برای تربیت نسلی سالم به شمار می روند.
وی، آموزش و پرورش را برجسته ترین دستگاه فرهنگی و آموزشی کشور دانست و اضافه کرد: این دستگاه با داشتن بیشترین نیروهای انسانی از اهمیتی بالا برای دولت و جامعه برخوردار است و باید به نیازهای آن توجه ویژه شود.
شاهرخی در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم از تمام فرمانداران و بخشداران خواست برای برپایی هرچه باشکوهتر مراسم بزرگداشت مقام معلم تمام امکانات خود را به کار ببندند و تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.
وی در ادامه با تجلیل از دانش آموز قزوینی که توانست به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم رتبه اول را کسب کند، گفت: وجود معصومه حمیدی و امثال او مایه افتخار استان و کشور است و باید از والدین او که نقش اصلی را در کشف استعداد و تربیت این نوجوان شایسته داشته اند، تقدیر ویژه شود.
در پایان این نشست مدیران مناطق مختلف آموزش و پرورش استان قزوین نظرها و پیشنهادهای خود را درباره برگزاری باشکوه بزرگداشت مقام معلم را مطرح کردند.
12تا18اردیبهشت ماه به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان هفته معلم نامگذاری شده است.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.